نیاز جدی مؤسسات قرآنی به حمایت مالی
کد خبر: 3305612
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
آلبوغبیش تأکید کرد:

نیاز جدی مؤسسات قرآنی به حمایت مالی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی کوثر اهل‌‌البیت(ع) بندر ماهشهر بیان کرد: مؤسسات قرآنی نیازمند حمایت‌های مالی هستند.

وجیهه آلبوغبیش، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر اهل‌البیت(ع) بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های تابستانه این مؤسسه در رشته‌های حفظ، روخوانی و تجوید ویژه نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه به فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها گواهی پایان دوره از اداره تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد، گفت: کلاس‌های خیاطی، کامپیوتر و زبان‌های خارجی از دیگر برنامه‌های تابستانه جهت پرکردن اوقات فراغت قرآن‌آموزان خواهد بود.

آلبوغبیش تصریح کرد: این مؤسسه قرآنی به‌طور رسمی از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل فعالیت در منطقه محروم با استقبال بسیار پرشور به‌ویژه در ایام تابستان مواجه هستیم.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر اهل‌البیت(ع) بندر ماهشهر از ساخت دارالقرآن خبر داد و افزود: خوشبختانه این مؤسسه با وجود مشکلات مالی بسیار همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی هدف از فعالیت در این مؤسسه قرآنی را خدمت به قرآن عنوان کرد و گفت: با مشاهده اشتیاق نوجوانان در این کلاس‌ها پشتکار ما افزون شده است.

آلبوغبیش از تغییر در رفتار و اخلاق قرآن‌آموزان ابراز رضایتمندی کرد و گفت: همچنین، جلسات مشاوره قرآنی با موضوعات تربیت و اخلاق قرآنی و ارتباط همسران در حال برگزاری است.

captcha