محفل انس با قرآن مقدمه شناخت و عمل به قرآن است
کد خبر: 3323280
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

محفل انس با قرآن مقدمه شناخت و عمل به قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی گفت: محفل انس با قرآن مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.

حجت‌الاسلام ایزدی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در مسجد جامع شهر دلبران قروه اظهار کرد: حضور قاری مصری در دلبران نشاط معنوی فراوانی را به همراه آورده است.
وی برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری را حرکتی بسیار ارزشمند دانست و افزود: محفل انس با قرآن مقدمه شناخت و عمل به قرآن است. برنامه های فرهنگی و قرآنی اوقاف همواره باعث ایجاد نشاط معنوی درمیان مردم می شود واین مهم جای تقدیرو تشکر دارد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای بهربرداری هرچه بیشتر از کلام الهی دانست و بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این محفل نورانی اعلام کرد: ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی از اهداف برگزاری این محفل انس با قرآن است.
حجت‌الاسلام ایزدی در پایان با اشاره به عدم وجود موقوفات قرآنی کافی در شهرستان یادآور شد: برگزاری و رونق برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور خیران و واقفان این شهرستان در عرصه ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی است.

captcha