نمایش عکس‌های بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) در زنجان
کد خبر: 3340453
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

نمایش عکس‌های بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) در زنجان

گروه هنر:۲۶عکس از بارگاه ملکوتی امیرالمومنین علی(ع) که حاصل کار شش ساله محمد خوشرو است در فرهنگ‌سرای امام خمینی(ره) زنجان به مدت یک هفته در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، ناصر مقدم،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، روز گذشته،17 مرداد در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مجموعه 26 اثر برجسته عکاسی محمد خوشرو از عکاسان برجسته کشور است که عکس‌هایی که طی شش سال گذشته از بارگاه ملکوتی حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) و تغییراتی که طی این مدت در حرم مطهر رخ داده ثبت و به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هماهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در استان‌های مختلف برگزار شده و استان زنجان نیز در این برنامه مورد توجه بوده است، گفت: این نمایشگاه علاوه بر ایجاد حال و هوای معنوی در پایتخت شور و شعور حسینی که موجب افزایش بینش‌ دینی مردم می‌شود و در تشویق هنرمندان و علاقه‌مندان به حضور درعرصه هنر می‌تواند موثر باشد.

محمد خوشرو نیز در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه پس از برگزاری در تهران طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در همه استان‌های کشور برگزار خواهد شد، گفت: زنجان سومین استان پس از البرز و قزوین است که میزبان این نمایشگاه است و محوریت آن سبک معماری این بارگاه ملکوتی بوده است.

این هنرمند عکاس خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه و چاپ کتاب دو رسانه مختلف هستند که هر کدام به سهم خود می‌توانند در آگاهی‌بخشی موثر و مثمرثمر باشند، ولی کتاب به دلیل امکان جابه‌جایی می‌تواند نقش مهم‌تری در استفاده تعداد بیشتری از مخاطبان داشته باشد، لذا درصدد چاپ آثارم در قالب کتاب بر آمدم.

captcha