ساختمان بقعه متبرکه امامزاده محمد بن‌حسن(ع) الیگودرز افتتاح می‌شود
کد خبر: 3345272
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
۲۸ مردادماه؛

ساختمان بقعه متبرکه امامزاده محمد بن‌حسن(ع) الیگودرز افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: ساختمان بقعه امامزاده محمد بن‌حسن(ع) الیگودرز در هزار و ۴۳۳ متر مربع زیربنا شامل دو طبقه شبستان، حسینیه، سایت اداری، دارالشفاء، اتاق کنترل، صحن و بقعه قدیمی چهارشنبه، ۲۸ مردادماه افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با  بهره‌برداری از صحن مطهر آستان مقدس امامزاده محمد بن‌حسن(ع)، گفت: در  دهه کرامت به حول و قوه الهی شاهد افتتاح این صحن مطهر هستیم.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان استان، مردم منطقه و مجموعه همکاران اوقاف در ستاد استان و شهرستان الیگودرز، افزود: کار برای اهل‌ بیت(ع) خستگی ندارد و در آستانه افتتاح صحن مقدس، گویی که خستگی و مشقتی وجود ندارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: امروز مردم با فراق بال و برای عرض ارادت خود را به این مکان متبرک می‌رسانند برای ما، باعث سعادت و سربلندی است.
وی عنوان کرد: این مکان متبرک دارای هزار و 433 متر مربع زیربناست که شامل دوطبقه شبستان، حسینیه، سایت اداری، دارالشفاء، اتاق کنترل، صحن و بقعه قدیمی است که از محل نذورات مردمی، خیرین، طرح مودت و بخشی نیز از منابع دولتی تأمین شده است.
رئیس ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه امامزاده محمد بن‌حسن(ع) الیگودرز ضمن برشمردن کرامات این امامزاده واجب‌التعظیم، گفت: مردم از اقصی نقاط میهن اسلامی علی‌رغم بعد مسافت و کوهستانی بودن منطقه برای عرض ارادت خود را به این مکان می‌رسانند و طبق شواهد کرامات زیادی را مشاهده کرده‌اند و همین امر سبب افزایش ارادت و علاقه به امامزاده محمد بن‌حسن(ع) شده است.
خاکباز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی‌که در این امر خیر سهیم بودند، گفت: تلاش کمیته‌های برگزاری مراسم افتتاحیه آستان مقدس امامزاده محمد بن‌حسن(ع) ستودنی است.

captcha