درخشش دانش‌آموزان زنجانی در سی و سومین دوره مسابقات قرآن‌، عترت و نماز
کد خبر: 3351186
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در سی و سومین دوره مسابقات قرآن‌، عترت و نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول واحد قرآن‌، عترت و نماز ادره‌کل آموزش و پرورش ‌زنجان از درخشش دانش‌آموزان این استان در سی و سومین دوره مسابقات قرآن‌، عترت و نماز خبر داد.

مختار تقی‌لو، مسئول واحد قرآن‌، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به درخشش دانش‌آموزان زنجانی در سی و سومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز اظهار کرد:در این دوره از رقابت‌ها سید امیر رضا موسوی در رشته قرائت حائز رتبه اول شده و مسعود علمی‌فرد در رشته حفظ موفق به کسب رتبه چهارم در این بخش شد.
وی ادامه داد:همچنین در بخش دختران کوثر افسربیگی و فاطمه کابلی به ترتیب رتبه3 و5 رشته حفظ  را کسب کرده و ثمین محبی‌نژاد رتبه پنجم قرائت را از آن خود کرد و فائزه محمد حسنی موفق شد در رشته انشای نماز رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
مسئول واحد قرآن ، عترت و نماز ادره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال دانش‌آموزان زنجانی نسبت به سال گذشته از رتبه قابل قبولی در این مسابقات برخوردار بودند، تصریح کرد:فضای حاکم معنوی برمسابقات و هم‌جواری با حرم امام رضا(ع) موجب شد تا دانش‌آموزان با فراغ بال بیشتری در مسابقات حضور یافته و بتوانند به خوبی در این مسابقات ظاهر شوند.
تقی‌لو در پایان با اشاره به اینکه ایمان،انس با قرآن وتوسعه‌ی اخلاق قرآنی درمدارس در راس برنامه‌های تربیتی آموزش وپرورش قرار دارد،عنوان کرد:بی‌تردید برگزاری مسابقات قرآنی این دستگاه فرهنگی را در رسیدن به اهداف عالیه خود در حوزه توسعه فرهنگ قرآنی یاری می‌رساند.

captcha