سی و سومین اردوی رهپویان ولایت در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3362030
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
با حضور رئیس کمیته امداد کشور؛

سی و سومین اردوی رهپویان ولایت در بیرجند برگزار شد

گروه اجتماعی: سی و سومین اردوی رهپویان ولایت و همایش کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز، ۲۲ شهریورماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور در بیرجند برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، سیدجواد‌ رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز، 21 شهریورماه در جمع راهیان پیروان ولایت که با حضور رئیس سازمان کمیته امام خمینی کشور برگزار شد، گفت: سی و سومین اردوهای رهپویان ولایت تابستان امسال با حضور یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در سی و سومین دوره اردوهای رهپویان ولایت استان برگزار شد.



وی به برگزاری فعالیت‌های تقویتی در حوزه پیوند دین و سلامت با نگاه قرآنی اشاره کرد و افزود: کارگاه حجاب برتر و اخلاق برتر از دیگر برنامه‌های این اردوها بوده است.



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین، با توجه به اقلیم استان مسابقه آب مایه حیات برگزار شد تا حساسیت نسبت به این موضوع در جامعه ایجاد شود.



رضوی با بیان اینکه در اردوهای رهپویان ولایت برنامه‌های آموزشی خوب و تأثیرگذاری تدارک دیده‌ شده است، عنوان کرد: برگزاری مسابقات طرح یک آیه یک داستان با هدف آشنایی با قرآن از برنامه‌های این اردوها در استان بوده است.



وی تأکید کرد: برگزاری آئین‌های سنتی استان توسط مادران، مسابقه نردبان معرفت، مسابقه راهی به‌سوی بهشت و دل نوشته‌ای به خدا از دیگر برنامه‌های این اردوها بوده است.



مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی به برگزاری نمایشگاه‌های حیات طیبه با موضوع سبک زندگی اسلامی و نمایشگاه یادواره شهدا در حاشیه برگزاری این اردوها اشاره کرد و گفت: جلسات مشاوره فردی و گروهی نیز برای شرکت‌کنندگان در این اردوها برگزار می‌شود.



رضوی یادآور شد: در حوزه فعالیت‌های اعتقادی و مذهبی نیز رفع شبهات و سؤالات دینی دانش‌آموزان پاسخ داده می‌شود.

captcha