رقابت دعاخوانی مسابقات قرآن اوقاف خاتمه یافت/ ثبت نام 2400 نفر در مسابقات
کد خبر: 3377187
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

رقابت دعاخوانی مسابقات قرآن اوقاف خاتمه یافت/ ثبت نام 2400 نفر در مسابقات

گروه فعالیت‎های قرآنی: 2400 نفر در مسابقات شهرستانی اوقاف قم ثبت نام کردند و از این تعداد 20 نفر در رشته دعاخوانی بانوان با هم رقابت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم مسابقات دعاخوانی بانوان در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم امروز با حضور بیش از 20 نفر از بانوان در  دانشگاه علوم و معارف قرآن برگزار شد.
انسیه اسدی، در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایکنا گفت: بیش از دوهزار و 400 نفر در فرایند ثبت نام حضور داشتند اما همه این تعداد برادران و خواهران در مسابقات حاضر نشدند.
وی افزود: 652 نفر در ترتیل، نزدیک به 80 نفر در قرائت، 80 نفر در دعاخوانی، 70 نفر در حفظ کل و افراد دیگری نیز در سایر رشته ها ثبت نام کردند البته همه در مسابقه حاضر نشده اند و رقابت آقایان نیز از روزهای اینده آغاز می شود.
وی کیفیت دعاخوانی را خوب اعلام کرد و ادامه داد: 20 نفر از صبح امروز در این رشته رقابت کردند و عصر امروز 9 مهر نیز مسابقات رشته قرائت برگزار شد و به این ترتیب مسابقات مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره خاتمه یافت و مسابقات آقایان نیز از روز شنبه 11 مهر آغاز می شود.
  یادآور می‎شود سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله شهرستانی از یکشنبه 5 مهرماه در دانشگاه علوم و معارف قرآن آغاز شده و تا 12 این ماه در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.
این مسابقات در رشته‎های ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان، دعاخوانی و ... در گروه سنی بالای 18 سال در حال برگزاری است.

captcha