امیدوارم خون پاک قربانیان فاجعه منا، پایه‌های ظلم آل‌سعود را به لرزه درآورد
کد خبر: 3379214
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
جبارزاده:

امیدوارم خون پاک قربانیان فاجعه منا، پایه‌های ظلم آل‌سعود را به لرزه درآورد

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امت اسلامی بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود را در مدیریت مراسم عظیم حج تصدیق کرد، افزود: امیدواریم خون پاک و مقدس قربانیان مظلوم فاجعه منا، پایه‌های ظلم رژیم آل‌سعود را به لرزه درآورد و حرمین شریفین را از دست بی‌لیاقت آنان رهایی بخشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار  به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان با حضور در منزل مرحوم محمدرضا جلالی از جان‌باختگان فاجعه منا، با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرده و این مصیبت غم‌انگیز را به بازماندگان وی تسلیت گفتند.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار، درگذشت مرحوم محمدرضا جلالی مداح بااخلاص اهل بیت عصمت و طهارت را ضایعه‌ای بزرگ توصیف و ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسالت کرد.

جبارزاده، با بیان این که همه در این فاجعه دردناک، سوگوار و مصیبت‌زده هستیم، گفت: عید بزرگ مسلمانان در اثر بی‌تدبیری حکام آل‌سعود به عزا مبدل شد و این حادثه بار دیگر بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی حاکمان عربستان را برای میزبانی میهمانان خانه خدا ثابت کرد.

وی با بیان این که امت اسلامی بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود را در مدیریت مراسم عظیم حج تصدیق کرد، افزود: امیدواریم خون پاک و مقدس قربانیان مظلوم فاجعه منا، پایه‌های ظلم رژیم آل‌سعود را به لرزه درآورد و حرمین شریفین را از دست بی‌لیاقت آنان رهایی بخشد.

جبارزاده با اشاره به بازگشت تعدادی از پیکرهای مطهر جان‌باختگان فاجعه منا به کشور، خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای انتقال اجساد همه قربانیان ایرانی این حادثه به کار می‌گیرد و تا روشن شدن ابعاد فاجعه غم‌انگیز منا و علل و عوامل وقوع آن، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تجلیل از شخصیت مرحوم حاج محمدرضا جلالی، اظهار کرد: مرحوم جلالی جزو نسل حاضر از قافله شهدا بود و اخلاص و ایمان و صداقت او یادآور رفتار و خصوصیات شهدای بزرگوار ما بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که این جوان با اخلاص سعادت پیدا کرد در بهترین مکان روی زمین و با لباس احرام و در میهمانی خدا به لقاء الله بپیوندد، اما از طرفی هم متاسفم که این عزیز عاشق اباعبدالله (ع) و اهل بیت را از دست داده‌ایم.

گفتنی است در مراسم حج امسال دو نفر از حجاج آذربایجان شرقی در فاجعه غم‌بار منا و یک نفر از آنان نیز در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به دیدار معبود شتافتند.

در این دیدار همچنین رییس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه عاشورا، معاونان سیاسی و امنیتی و توسعه مدیریت استاندار، مدیرکل بنیاد شهید، مدیران کل امور اجتماعی، امور سیاسی و روابط عمومی استانداری و جمعی از مسوولان و فرماندهان سپاه استان حضور داشتند.

captcha