رشد رشته دعاخوانی نیازمند برپایی کلاس‎های آموزشی است
کد خبر: 3382180
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
شکوهی:

رشد رشته دعاخوانی نیازمند برپایی کلاس‎های آموزشی است

گروه فعالیت‎های قرآنی: شرکت‎کننده در رشته دعاخوانی مسابقات قرآن اوقاف گفت: رشد رشته دعاخوانی با توجه به علاقه زیادی که مردم به آن دارند نیازمند برپایی کلاس‌های آموزشی است.

بهمن شکوهی، شرکت‎کننده در رشته دعاخوانی مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در گفت‎و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، تأکید کرد: برای ارتقاء و رشد این رشته باید دوره های آموزشی با حضور اساتید برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این دوره از مسابقات که کمی به جدید بودن این رشته نیز باز می گردد این بود که از قبل متن دعایی که باید خوانده شود در اختیار متسابق نبود.
شکوهی تصریح کرد: مجریان و دست اندرکاران برای برگزاری رقابت‎های خوب در این دوره زحمت زیادی را متحمل شده بودند و نحوه اجرا بسیار خوب بود.
وی افزود: رشته دعاخوانی و قرار گرفتن آن در روند مسابقات بسیار کار پسندیده و خوبی است و برای مردم نیز از جذابیت بسیاری برخوردار است.
وی اظهار کرد: من خادمی حرم حضرت معصومه و جمکران را عهده دار هستم و از نزدیک اقبال مردم به دعا را حس می کنم و افراد زیادی مانند من تمایل دارند تا به صورت حرفه ای تری این رشته را دنبال کنند ولی کلاس آموزشی در سطح استان یا خیلی کم است و یا وجود ندارد.
این متسابق دعا را به تعبیر روایات قرآن صاعد دانست و تاکید کرد: قرار گرفتن این دو موضوع در کنار هم در یک مسابقه یعنی بها دادن به ثقلین که حتما مجریان اجرشان در درگاه الهی ماجور خواهد بود.

captcha