چهارمین دوره تربیت مربی قرآن ویژه کودکان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3385629
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

چهارمین دوره تربیت مربی قرآن ویژه کودکان در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهارمین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه کودکان با حضور حجت‌الاسلام دهنوی و استاد محسنی در استان البرز برگزار می‌شود.

محسن دایی‌حسینی، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت ندای رحمت الهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، از برگزاری دوره تربیت مربی کودکان پنج تا هفت سال با حضور حجت‌الاسلام دهنوی و استاد احمدرضا محسنی خبر داد و گفت: دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه کودکان اردیبهشت سال آینده با همکاری معاونت قرآن وعترت اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مربیان قرآنی دلسوز و توانمند وآشنایی آنان با با مهارت‌های مختلف آموزش قرآن و همچنین، ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان خردسال عنوان کرد و افزود: تربیت مربیان قرآنی دلسوز وتوانمند و آشنایی آنان با مهارت‌های مختلف آموزش قرآن و همچنین، ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان خردسال، از جمله اصول مهم و راهبردی است که اهتمام به آن هماهنگی، انسجام و اثرگذاری بسیار در آموزش‌های قبل از دبستان را به دنبال خواهد داشت.
مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت ندای رحمت الهی اظهار کرد :بر این اساس این مؤسسه در نظر دارد با همکاری معاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوره تربیت مربی قرآن ویژه کودکان پنج تا هفت سال را، به مدت 90 ساعت آموزش حضوری برگزار کند.
وی در ادامه، درعایت شئون اسلامی و داشتن حسن خلق، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم در همه رشته‌ها وشرط سنی حداقل 18 سال و حداکثر 35 سال سن را از شرایط عمومی جهت شرکت در این دوره آموزشی عنوان و اظهار کرد: دارا بودن گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم یا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل از شرایط اختصاصی این دوره است.
دایی حسینی اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند حداکثر تا پایان اسفند ماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15تا 17 به موسسه فرهنگی قرآن وعترت ندای رحمت الهی واقع در جاده ملارد، بعد از انبار نفت،گلستان 56، بعد از چراغ قرمز مراجعه و یا با شماره تلفن 09127152097-36608239 نسبت به ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.
وی در پایان گفت: به افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون‌های مربوطه شوند،  گواهی معتبر دوره تربیت مربی قرآن کودکان از سوی معاونت قرآن وعترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اعطا می‌شود.

captcha