تسلی خانواده‌های شهدای فاجعه منا تأسی از سیره معصومان است
کد خبر: 3442149
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
مهدی دغاغله:

تسلی خانواده‌های شهدای فاجعه منا تأسی از سیره معصومان است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جامعه قرآنی خوزستان برگزاری سوگواره «اشک روان بر قرآن کاروان» را جهت تسلی خانواده‌های شهدای فاجعه منا و تأسی از سیره معصومان دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سوگواره «اشک روان بر قرآن کاروان» عصر امروز سه‌شنبه 12 آبان‌ماه در سالن اجلاس استانداری خوزستان با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن، مهدی فیض مشاور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، مسئولان استانی و خانواده‌های جان‌باختگان خوزستانی فاجعه منا برگزار شد.

در آغاز این مراسم مهدی دغاغله، رئیس جامعه قرآنی استان خوزستان ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه و خانواده‌های جانباختگان فاجعه منا گفت: چهل روز از عروج حجاج بیت‌الله الحرام در واقعه منا در حج تمتع امسال می‌گذرد که نخبگان قرآنی و زبدگان قرآنی کشورمان با کمال تأسف و تأثر در جمع این جانباختگان بودند.

وی خاطرنشان کرد: یاد بهترین قاری جهان اسلام در مسابقات بین‌المللی ایران؛ شادروان مرحوم دانش از یزد و نفر اول مسابقات جهانی مالزی؛ شادروان حسنی‌کارگر از مشهد مقدس و سه قاری و چهره قرآنی از خوزستان و شهرستان آبادان؛ شادروان سعیدی‌زاده، شادروان مشعلی و شادروان باوی را گرامی می‌داریم.

دغاغله برگزاری چنین سوگواره‌ای را پیروی از سیره معصومان جهت تسلی بازماندگان دانست و ضمن تقدیر از استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه قرآنی و به ویژه ستاد مهاجر الی‌الله که نقش مستقیمی در برگزاری این مجلس داشت، گفت: امیدوارم خداوند این قدم ناچیز را که جهت تجلیل از مقام شامخ خادمین قرآن برداشته شده مورد قبول قرار دهد.

captcha