نمایش «سفیر عشق» در رامهرمز اجرا می‌شود
کد خبر: 3455524
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

نمایش «سفیر عشق» در رامهرمز اجرا می‌شود

گروه هنر: در آستانه اربعین حسینی، نمایش «سفیر عشق» با موضوع شهادت حضرت مسلم(ع) در کوفه در رامهرمز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نمایش «سفیر عشق» کاری از کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز است که در آستانه اربعین حسینی در این شهرستان اجرا می‌شود.

زهره عباس‌زاده، کارگردان و سرپرست گروه نمایش «سفیر عشق» است که از سه‌شنبه، 26 آذر‌ماه اجرای خود را در شهرستان آغاز کرد. عبدالرسول عبدالی، قربان دستی، عبدالله دانش، حمدالله بهبهانی، مجتبی سامانی و امیر میثاقی به همراه 65 هنرمند دیگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

به گفته کارگردان نمایش، موضوع «سفیر عشق» سفر حضرت مسلم(ع) به کوفه و شهادت وی به همراه دو فرزندش است. تأثیر شهادت مسلم(ع) در وقوع عاشورا نیز در این نمایش نشان داده می‌شود.

به گفته عباس‌زاده، با توجه به اینکه این نمایش تلفیقی از تعزیه و نمایش است، اثرگذاری خوبی روی مخاطب دارد و با استقبال خوبی روبرو شده است. در عین حال که متون نمایش، متون تعزیه است، از المان‌های تئاتر همچون نورپردازی، موسیقی و دکور نیز استفاده شده است.

یادآور می‌شود، نمایش «سفیر عشق» از سوم تا ششم آذر در حسینیه شهدای گمنام رامهرمز اجرا می‌شود و 10 آذرماه نیز در شهرستان هفتکل اجرا خواهد شد.

captcha