چهارمحال و بختياري؛ ميزبان جشنواره‌‌های «روی ریل انتظار» و «از ما تا ماه»
کد خبر: 3466145
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

چهارمحال و بختياري؛ ميزبان جشنواره‌‌های «روی ریل انتظار» و «از ما تا ماه»

گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو جشنواره شعر «روی ریل انتظار» و «از ما تا ماه» در زمستان امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از چهارمحال و بختياري، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جواد كارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو جشنواره شعر  «روی ریل انتظار» و «از ما تا ماه» زمستان جاري در استان چهارمحال و بختياري برگزار می‌شود.

كارگران افزود: سومین جشنواره سراسری روی ریل انتظار در دو موضوع انتظار و مهدویت و شعر اجتماعی در شهر فارسان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا تاریخ اول بهمن ماه امسال است و سومین جشنواره سراسری روی ریل انتظار نیمه اول اسفند در شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

کارگران گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را یا از طرق پست الکترونیک rooyereil@gmail.com و یا به آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرستان فارسان، فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنب پارک ساحلی لاله تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، همچنين از برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای «از ما تا ماه» در لردگان خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ارج نهادن به ارزش‌های معنوی و ملی مذهبی برگزار می‌شود.

کارگران گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای «از ما تا ماه» با حضور شاعران استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، فارس، اصفهان، همدان، بوشهر، ایلام و چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

به گزارش ايكنا، چهارمحال و بختیاری هر ساله میزبان بیش از ٢٠ جشنواره فرهنگی هنری است.

captcha