رقابت 180 نفر از بانوان در مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر
کد خبر: 3477880
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

رقابت 180 نفر از بانوان در مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در مجتمع فرهنگی ولایت در قم آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، سیدجواد هاشمی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران امروز، 4 اسفند در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش برگزیدگان قرآنی از مرحله استانی در رشته‌های تفسیر و مفاهیم از سراسر کشور هستند.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان از روز گذشته در مجتمع ولایت پذیرش شدند و امروز صبح مسابقات قرآنی در دو رشته مفاهیم و تفسیر بین 180 شرکت‌کننده از خواهران ایثارگر سراسر کشور برگزار شد.
هاشمی اضافه کرد: علاوه بر مسابقات قرآنی در این دوره آموزش حکمت‌های نهج‌البلاغه نیز برگزار می‌شود  و مجموع این دوره چهار روزه و تا ششم اسفندماه است.
وی اضافه کرد: اختتامیه این مراسم با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاون فرهنگی بنیادکل کشور فردا چهارشنبه برگزار می‌شود.
هاشمی ادامه داد: همچنین مسابقات آقایان شاهد و ایثارگران نیز با حضور 180نفر 11 اسفند در مجتمع ولایت برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی گفت: امروز ما میزبان شرکت‌کنندگان بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های مفاهیم و تفسیر از میان بانوان ایثارگر سراسر کشور در استان هستیم.
سیدجواد هاشمی تأکید کرد: این دوره که همراه با آموزشی حکمت‌های نهج‌البلاغه است به مدت چهار روز ویژه بانوان و چهار روز نیز ویژه آقایان در دو مرحله برگزار می‌شود.
وی افزود: اکنون با حضور بانوان ایثارگر قرآنی محضر شما مرجع عالیقدر رسیدیم تا از بیانات شما در راستای تقویت برنامه‌های قرآنی بهره‌مند شویم.

captcha