آغاز دوره​هاي روخواني و تجويد قرآن در جامعه‌القرآن خرمشهر
کد خبر: 3488264
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

آغاز دوره​هاي روخواني و تجويد قرآن در جامعه‌القرآن خرمشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: آموزش روخواني و تجويد عملي در واحد بانوان و حفظ موضوعي در واحد خردسالان از دوره​هاي جديد جامعه​القرآن است.

شهناز شاهي، مدير جامعه​القرآن خرمشهر در گفت​وگو با خبرگزاري بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به دوره​هاي جديد اين مركز قرآني گفت: فراخوان بهار یک جامعه‌القرآن خرمشهر از 24 فروردین‌ماه آغاز شد كه طي آن قرآ​ن​آموزاني که دوره روخواني و روانخوانی قرآن را به پایان رسانده‌اند، وارد دوره حفظ قرآن می‌شوند.

شاهي با بيان اينكه فراخوان بهار يك ويژه خردسالان برگزار مي​شود، اظهار كرد: موضوع اين دوره حفظ 19 سوره پاياني جزء 30 قرآن كريم است.

وي خاطرنشان كرد: همچنین در واحد بانوان، کلاس‌های روخوانی قرآن کریم از 28 فروردین آغاز می‌شود و تجوید عملی نیز از 26 فروردین شروع می‌شود.

مدير جامعه​القرآن خرمشهر ادامه داد: در واحد خردسالان نيز دوره حفظ موضوعي قرآن برنامه​ريزي شده است. آزمون ورودي اين دوره 22 و 23 فروردين ماه انجام شد.

شاهي همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت 16 رجب؛ میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) خبر داد و گفت: در این محفل قرآنی از نوجوانانی که موفق به حفظ کل قرآن شدند، تقدیر می‌شود.

captcha