نصب بيش از 2 هزار خشت گنبد حرم مطهر علوی
کد خبر: 3500002
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

نصب بيش از 2 هزار خشت گنبد حرم مطهر علوی

گروه اجتماعی: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اعلام كرد: تاکنون بیش از 2 هزار خشت گنبد حرم مطهر علوی نصب شد و تلاش نیروهای ستاد استان بر این است که امسال 10 هزار خشت طلای حرم علوی نصب شود.

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به حضور خود در عتبات مقدس عراق و بازديد از پروژه​های ستاد گفت: طی هفته گذشته علاوه بر بازديد از پروژه‌های توسعه حرم علوی و ديگر عتبات، نشستی با متولی حرم علوی نيز در نجف اشرف برگزار شد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین سید نزار هاشم حبل​المتین تولیت حرم مطهر علوی در ديدار با رؤسای ستادهای استانی بازسازی عتبات عالیات از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات کل کشور تقدیر کرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه با اشاره به پيشرفت پروژه بازسازی گنبد حرم مطهر حضرت اميرالمؤمنين(ع) گفت: تاکنون بیش از 2 هزار خشت به گنبد حرم علوی نصب شد و تلاش نیروهای ستاد استان بر این است که امسال 10 هزار خشت طلای حرم علوی نصب شود و در عید غدیر جشن پایانی نصب خشت‌های حرم را برگزار کنیم.

موسوی​ در پايان ضمن تقدیر از حمایت‌های مردم از بازسازی عتبات مقدسه و  از مردم خواست همچون گذشته ستاد بازسازی عتبات عاليات را در امر مرمت و توسعه عتبات مقدس یاری کنند.

captcha