راه​اندازی مدرسه قرآن در كانون جلسات قرآن مساجد دزفول
کد خبر: 3501716
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

راه​اندازی مدرسه قرآن در كانون جلسات قرآن مساجد دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: به منظور تمركز بر ارائه آموزش​ قرآن كريم، كانون جلسات قرآن مساجد دزفول، مدرسه​ای قرآنی ويژه كودكان و نوجوانان در محل كانون جلسات راه​اندازی می​كند.

محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از راه‌اندازی یک مدرسه قرآن تحت نظر این کانون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در جلسات مساجد، آموزش قرآن يكی از رشته​ها است و برخی خانواده‌ها تمایل دارند فرزندان خود را به مؤسسات و مراکز قرآنی جهت فراگیری قرآن سوق دهند، این مدرسه به منظور پاسخگویی به نیاز خانواده‌ها جهت آموزش متمركز قرآن در منطقه راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اعلام اينكه این مدرسه قرآن همزمان با ماه رمضان راه‌اندازی می‌شود، گفت: آموزش​های قرآنی در اين مدرسه ویژه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند ارائه خواهد شد و بيش از همه بر آموزش روخوانی و ساير رشته​های قرآنی كه مورد تقاضای خانواده​ها و علاقه​مندان باشد، تمركز خواهدكرد.

اسماعيلی با بيان اينكه این مدرسه در محل کانون جلسات قرآن راه‌اندازی می‌شود، افزود: پيش​بينی​ شده است يك مدرسه قرآنی ديگر در نقطه​ ديگری از شهرستان راه​اندازی شود.

captcha