آغاز كارگاه‌های غيرحضوری آموزش قرآن دانش‌آموزان خوزستانی
کد خبر: 3505684
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

آغاز كارگاه‌های غيرحضوری آموزش قرآن دانش‌آموزان خوزستانی

گروه فعالیت‌های قرآنی: كارگاه‌های غيرحضوری آموزش قرآن به دانش‌آموزان خوزستانی راه يافته به مرحله كشوری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور از هفته جاری آغاز می‌شود.

جاسم حسینی‌زاده، کارشناس مسئول امور قرآن اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: از هفته جاری کارگاه غیرحضوری دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله کشوری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دو سال گذشته آموزش‌ها به این دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و کارگاهی از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد، گفت: در طول ماه مبارک رمضان و به دلیل دشواری رفت و آمد دانش‌آموزان از شهرهای خود به مرکز استان در هماهنگی صورت گرفته با مدرسان قرآنی دانش‌آموزان می‌توانند از طریق رایانامه، واتساپ، تلگرام، فراگيری آموزش‌ها را آغاز کنند.

حسینی‌زاده گفت: دانش‌آموزان پس از پایان ماه مبارک رمضان با حضور در كارگاه‌های حضوری آموزش‌ها را فراگرفته تا به تکرار كسب رتبه برتر در مسابقات كشوری منجر شود. اين کارگاه‌ها به تفکیک رشته و دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار خواهند شد.

يادآور می‌شود، استان خوزستان در  سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با کاروان ۹۶ نفره دانش‌آموزان از پایه هفتم تا چهارم متوسطه در مرحله کشوری مسابقات قرآن در بخش های آوایی و غیرآوایی توانست رتبه دوم تیمی را از آن خود کند.


captcha