برگزاری محفل انس با قرآن‌ با حضور قاری مصری در زنجان
کد خبر: 3506185
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
محمدی خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن‌ با حضور قاری مصری در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از برگزاری محفل انس با قرآن‌كریم با حضور استاد «قادر الباز» از قاریان برجسته مصری در زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی، معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان این اداره‌کل برنامه‌های متنوع قرآنی را در دستور کار خود دارد تا شهروندان بتوانند در ماه میهمانی خدا بهره کافی را از آیات نورانی کلام وحی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دعوت از برخی قاریان برجسته مصری یکی از برنامه‌های قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: در ماه رمضان امسال نیز مراسم پرفیض محفل انس با قرآن‌كریم، با حضور استاد «قادر الباز» از قاریان برجسته مصری در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی در خصوص برنامه حضور این قاری مصری در زنجان گفت: طبق برنامه این مراسم در دو روز 28 و 29 خرداد‌ماه و مصادف با شب یازدهم و دوازدهم رمضان، همزمان در شهرهای ابهر و خرمدره و نیز زنجان و خدابنده برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح كرد: نخستین مراسم ساعت 18:30 در امامزاده اسماعیل ابهر برگزار می‌شود. سپس همین مراسم در مصلی نمازجمعه شهر خرمدره و قبل از اقامه نماز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین در روز دوم، حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ص) ساعت 11 صبح میزبان این قاری بوده و بلافاصله با حضور در شهر زنجان، شاهد برگزاری دو محفل در امامزداه سیدابراهیم (ع) و حسینیه اعظم زنجان خواهیم بود.

captcha