ضبط تلاوت اذان‌گاهی حدود 20 قاری مطرح خوزستان
کد خبر: 3516556
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

ضبط تلاوت اذان‌گاهی حدود 20 قاری مطرح خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان با بيان اينكه با همکاری صدا و سیمای استان و مشاركت حدود 20 نفر از قاریان مطرح استان تلاوت‌های کوتاه پیش از اذان در استان ضبط خواهد شد، اعلام كرد: ضبط اين كار در نزدیک‌ترین فرصت شروع می‌‌شود.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مهدی دغاغله، مشاور امور قرآنی مدیرکل صدا و سیمای مركز خوزستان و نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان امروز چهارشنبه 30 تيرماه در مراسم تقدیر از قاریان و تالیان برنامه «زمزمه‌های آسمانی»(جمع‌خوانی ۳۰ جزء، ۳۰ شهر) از دست‌انداركاران اين برنامه قرآنی تقدير كرد و گفت: از همه كسانی که باعث موفقیت طرح جزء‌خوانی قرآن کریم در استان شدند؛ از جمله مجموعه صداوسیمای استان، مجموعه اداره كل تبلیغات اسلامی خوزستان و قاریان تشكر و قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه به بيان کیفیت تأیید قاریان شركت كننده در طرح جزءخوانی قرآن ماه رمضان و نقش شورای عالی قرآن در اجرای اين طرح پرداخت و خاطرنشان كرد: تلاوت‌های ضبط شده در ماه رمضان دوباره مورد ارزیابی شورای عالی قرآن قرار می‌گیرد.

دغاغله همچنین در ارتباط با آمادگی صداوسیمای استان جهت ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان استان پس از ماه رمضان گفت: با همکاری صدا و سیمای استان و مشاركت حدود 20 نفر از قاریان مطرح استان تلاوت‌های کوتاه پیش از اذان ضبط خواهد شد. ضبط اين كار در نزدیک‌ترین فرصت شروع می‌‌شود.

captcha