برگزاری سلسله مسابقات قرآنی در دزفول
کد خبر: 3529825
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

برگزاری سلسله مسابقات قرآنی در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: سلسله مسابقات قرآنی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء دزفول با هدف شناسایی نخبگان قرآنی شهرستان بین نوجوانان و جوانان شهرستان برگزار خواهد شد.

علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری سلسله مسابقات قرآنی دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) دزفول خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار خواهد شد، افزود: در اولین دوره مسابقات رشته قرائت ویژه آقایان برگزار خواهد شد.

اسفنده با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از 18 شهریور آغاز شده است و تا 29 شهریورماه ادامه خواهد یافت، افزود: ثبت‌نام به صورت حضوری و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 12 در دارالقرآن انجام می‌شود.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) دزفول با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه دو گروه سنی 10 تا 16 سال و 17 تا 24 سال است، افزود: پیش‌بینی می‌شود 100 نفر در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه داوران این مسابقات از داوران شهرستان دزفول هستند، افزود: در پایان این مسابقات 12 نفر از منتخبین مسابقات شناسایی شده و دوره‌های قرآنی و کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ این قرآن‌آموزان برگزار خواهد شد.

اسفنده هدف از برگزاری این سلسله مسابقات قرآنی را شناسایی نخبگان قرآنی شهرستان و سرمایه‌‌گزاری بر آنان جهت تربیت نسل قرآنی در شهرستان عنوان کرد.

captcha