ایران، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان می‌دهد
کد خبر: 3530331
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
رضایی در ارومیه:

ایران، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان می‌دهد

گروه اجتماعی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ایران از نورانیت اسلام دفاع می کند و چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش توسعه امنیت که در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: نقشه های دشمنان با تلاش های فرماندهان نیروهای نظامی و دفاعی کشور نقشه بر آب شد.
وی گفت: دولت عربستان سعودی با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی و غفلت مسوولین اقلیم کردستان عراق قصد انجام اقداماتی داشت که به حول و قوه الهی شکست خوردند.
رضای افزود: دشمن وقتی نمی تواند در داخل کشور امنیت را مختل کند، امنیت خارجی را تهدید می کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استفاده روسیه از پایگاه هوایی همدان تصریح کرد: هواپیماهای روس برای کمک به اهداف جمهوری اسلامی در سوریه و با اجازه ما به پایگاه هوایی همدان آمدند.
رضایی با اشاره به اینکه رویکرد مردمی و انقلابی موجب پیشرفت کشور می‌شود، افزود: باید با رویکرد انقلابی به مسئله اقتصاد نگریست.
رضایی یادآور شد: سپاه، ارتش، دولت و ناجا با هم برای بهبود اقتصاد آذربایجان غربی و کردستان بسیج شده و در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بردارند.
وی درباره اقتصاد مقاومتی نیز اظهار کرد: نشستهای تحلیلی و ارائه راهکار ها با موضوع اقتصاد مقاومتی لازمه موفقیت در اقتصاد و خواسته رهبر معظم انقلاب است.
رضایی در خصوص اقتصاد کشور گفت: با توجه به اینکه کشور ایران از اول انقلاب در محاصره بوده و چنانچه تحریم ها نبود امروز در اقتصاد نیز حرف اول را می زدیم.
وی به موضوع اقتدار و اقتصاد اشاره کرد و گفت: در موضوع اقتدار، نیروهای نظامی و شهدا با خلوص نیت وارد عمل شده و تلاش کردند ولی در بحث اقتصاد اینگونه نیست و دولتمردان کمکاری می کنند.
رضایی با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی کاملا وابسته به کشورهای بیگانه و مستکبرین جهانی بود، گفت: انقلاب اسلامی آمد تا اقتدار و اقتصاد را با تکیه بر اسلام و قرآن بازسازی کند.
رضایی یادآور شد: ملتهای دنیا برای بقا و پیشرفت به دو رکن اساسی نیاز دارند که یکی اقتدار و دیگری اقتصاد است و ایران قبل از انقلاب نه از اقتدار برخوردار بود و نه اقتصاد مطلوبی داشت.
وی با اشاره به نقش ایران اسلامی در منطقه ادامه داد: امروز در دفاع از مسلمین (لبنان و سوریه)، ملت ایران پای کار است و ما از ابتدای انقلاب اسلامی از تمام کشورهای مورد تجاوز واقع شده دفاع کرده ایم و خواهیم کرد.
captcha