كنگره ملی شعر شهدای غواص در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3531193
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
اسفندماه؛

كنگره ملی شعر شهدای غواص در اهواز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری كنگره ملی شعر شهدای غواص اسفند ماه در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، عبدالرضا فرجيان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در سومين نشست كميته ايثارگران هفته دفاع مقدس كه امروز 28 شهریورماه در بنياد شهيد و امور ايثارگران استان برگزار شد، با گرامیداشت رشادت‌ رزمندگان، جانبازان و شهيدان در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: براي هماهنگی بيشتر و تعامل بهتر به منظور اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، نيازمند كمك و مشاركت همه دستگاه‌هاي مربوط هستيم.

وی گفت: برنامه‌های گراميداشت هفته دفاع مقدس امسال در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» طرح شده است. لازم است برنامه‌ها بهتر از سال‌های گذشته و در شأن و جايگاه شهيدان دفاع مقدس و تجليل از جانبازان و آزادگان و خانواده‌های معزز آنان اجرا شود.

ضرورت شناسايی شهيدان امدادگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بر ضرورت شناسايی شهيدان امدادگر و برگزاری آيين تجليل از اين ياوران حماسه‌ساز با همكاری دستگاه‌های مربوط تاكيد كرد.

فرجيان همچنین از برگزاري كنگره ملی شعر شهدای غواص در اسفند ماه امسال در شهرستان اهواز خبر داد و بر ضرورت انجام مقدمات كار برای برگزاری این كنگره ملي تأكيد كرد.

ساخت 41 مستند از زندگي سرداران شهيد استان

همچنين حسن نورانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بر لزوم بهره گيری از ابزارهای فرهنگی و هنری برای معرفی شهيدان تأكيد كرد و از ساخت 41 مستند از زندگي و ايثارگری‌های سرداران شهيد و پخش آن از شبكه‌های سراسر كشور خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای شهيدان شاخص و بلند مرتبه، انجام كار فرهنگی برای معرفی آنها تنها از عهده بنياد شهيد بر نمی‌آيد و لازم است دستگاه‌های مربوط برای معرفي بهتر شهيدان به نسل نوجوان و جوان ما از ابزارهای فرهنگي و هنری بهتر و بيشتر استفاده كنند.

نورانی گفت:‌ ضروری است که دستگاه‌های ذی‌ربط برای تهيه كليپ مستندی با موضوع شهيدان حرم كمك و همراهی داشته باشند.

captcha