توان دفاعی ایران، خواب را از چشم دشمنان گرفته است
کد خبر: 3532336
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

توان دفاعی ایران، خواب را از چشم دشمنان گرفته است

گروه سیاسی: امام جمعه فردیس گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سربازان ولایت، خواب و آرامش را از چشم دشمنان گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، دوم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس، اظهار کرد: ملت ایران درس سخت و دشواری را به دشمنان در هشت سال دفاع مقدس داد و امروز هم این آمادگی را دارد اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی آمریکا ودیگر دشمنان به کشور شود دنیای آن‌ها را به آتش بکشد. درس دیگری به آن‌ها خواهیم داد که هرگز فکر تجاوزگری به این کشور در فکرشان راه ندهند.
این مسئول بیان کرد: درسال 59 صدام بعثی با حمله به ایران تصور می‌کرد که طی یک هفته کار را تمام می‌کند و مصاحبه‌ای در تهران خواهد داشت اما مردم ایران و امام بزگوار پا به عرصه گذاشتند ودرسی فراموش نشدنی به صدام وحامیانش دادند.
ایمانی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری، گفت: معظم له فرمودند همین اقتدار دفاعی و نظامی بود که موجب ایجاد ترس در دشمن شد تا بر تحریم‌ها فائق آییم.
امام جمعه فردیس ابرازکرد: امروز ایران اسلامی باید براساس الگوهای اسلامی و شاخص‌ها و معیارهایی که رهبری انقلاب ترسیم می‌فرمایند به راه سعادتمندانه خود ادامه دهد.
وی در پایان گفت: صدای رسا که مسیر تعیین کننده است صدای ولایت فقیه است ومردم با یک صدا و پشت سر ولایت فقیه حرکت خواهند کرد.
captcha