دفاع مقدس، صحنه افتخار آفرینی فرزندان قهرمان کشور بود
کد خبر: 3533780
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

دفاع مقدس، صحنه افتخار آفرینی فرزندان قهرمان کشور بود

گروه اندیشه: مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: دفاع مقدس نماد افتخارآفرینی شهدا و ایثارگرانی است که برای ملت ایران امنیت و آرامش به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، خسرو ساکی، مدیرکل آموزش و پروش البرز،7مهرماه در صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان البرز که در محوطه اداره کل آموزش و پرورش این استان با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) البرزبرگزار شد، اظهارکرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشر فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در ایران اسلامی است.
وی افزود: هرساله آیین‌های گرامیداشت ویژه‌ای به مناسبت هشت سال دفاع مقدس در مساجد، مراکز آموزشی، فرهنگی، علمی، دانشگاهی و ... برگزار می شود تا حماسه آفرینی دلاور مردانی را که با هدیه کردن جانشان در راه اسلام ، انقلاب و ولایت اهدا کردند باردیگر در اذهان تداعی شود و یادمان نرود که این عزیزان برای امنیت ، استقلال ، آسایش و عزت کشور ایثاری کردند.
وی با اشاره به اینکه ما مدیون خون پاک این شهدای گرانقدر هستیم یادآورشد: حال ما وظیفه داریم این فرهنگ غنی اسلامی - انقلابی را در جامعه گسترش دهیم.
مدیر کل آموزش و پرورش البرزگفت: ما فرهنگیان به عنوان پرچم داران تعلیم و تربیت کشور در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرد هم آمده‌ایم تا به عنوان علاقمندان فرهنگ دفاع مقدس همانند گذشته در راه نشر این فرهنگ غنی به آینده سازان ایران اسلامی و حرکت در خط امام، شهدا و ولایت فقیه گام بر داریم.
ساکی اشاره‌ای به رویداد جنگ تحمیلی و درس‌های آن در ایران اسلامی کرد و افزود: درایران برای جنگ تحمیلی بزرگداشت گرفته می‌شود چون ملت ایران با کم‌ترین قدرت دفاعی - نظامی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد ولی مردم کشوری مثل عراق آن را نشانه بی‌خردی رهبر خود می‌دانند که چگونه به دستورات سلطه‌گران عمل می‌کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌هایی ازجمله عشق به رهبری و ولایت فقیه، تمکین از رهبری، حفظ وحدت و همدلی، پرهیز از بداخلاقی و تخریب در جامعه و تلاش برای رشد و بالندگی کشور را به همراه داشت و به یادگار گذاشت.
در این آیین فرهنگیان بسیجی البرز بار دیگر با امام راحل، شهدا ی گرانقدر و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

captcha