خواسته‌ای که از طریق ایکنا محقق شد/ دیدار محسن رضایی با جانباز مدافع حرم
کد خبر: 3537522
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
اختصاصی ایکنا؛

خواسته‌ای که از طریق ایکنا محقق شد/ دیدار محسن رضایی با جانباز مدافع حرم

گروه سیاسی: پس از ارسال گزارشی در خصوص آرزوی دیدار جانباز مدافع حرم با محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز این دیدار در منزل این جانباز مدافع حرم محقق شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سوم شهریورماه بود که گزارشی با عنوان تمام آرزویم دیدن رهبری است/ روایتی از جانباز بیست ساله مدافع حرم بر روی خروجی خبرگزاری قرار گرفت.
پس از این گزارش بود که با روح‌الله بختیاری تماس گرفته شد تا جویای احوال وی شده و قولی مبنی بر دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این جانباز مدافع حرم داده شد.
بالاخره پس از یک ماه و نیم انتظار، این دیدار امروز، 22 مهرماه در مشهد محقق شد؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با هیئتی همراه میهمان منزل روح‌الله بختیاری شدند و ساعتی را با وی سپری کردند.
خواسته‌ای که از طریق ایکنا محقق شد/ دیدار محسن رضایی با جانباز مدافع حرم
روح‌الله بختیاری، در گفت‌وگوی اختصاصی با ایکنای خراسان رضوی در مورد جزئیات بیشتر این دیدار ابراز کرد: پس از گزارشی که ایکنای خراسان رضوی از من کار کرد که در آن از آرزوی خود و دیدار با رهبر معظم انقلاب و محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بودم، با من تماس گرفته شد و پس از ابلاغ سلام دبیر مجمع، اعلام شد که در فرصتی مناسب آقای رضایی به منزل من می‌آید.
بختیاری ادامه داد: بر همین اساس، طی تماسی که روز تاسوعای حسینی با من گرفته شد، اطلاع‌ دادند که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنج شنبه به ملاقات شما می‌آید که در نهایت این دیدار امروز همزمان با نماز ظهر با حضور ایشان به همراه هیئتی در منزل ما محقق شد.
خواسته‌ای که از طریق ایکنا محقق شد/ دیدار محسن رضایی با جانباز مدافع حرم
وی با بیان اینکه نماز جماعت را امروز در منزل‌مان با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، عابدین عابدی‌مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و ... اقامه کردیم، اظهار کرد: در ادامه این دیدار گفت‌وگویی صمیمانه بین خانواده من و ایشان صورت گرفت.
این جانباز مدافع حرم با اشاره به اینکه ابتدا توضیحاتی را در خصوص وضعیت و چگونگی جانباز شدنم را ارائه کردم، افزود: محسن رضایی در این گفت‌وگو توصیه و تأکید اصلی‌شان بر این بود که باید درسم را ادامه دهم و دیپلمم را حتما بگیرم، در آن صورت حتما دیدار دیگری نیز با من خواهند داشت.
وی یادآور شد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار عنوان کردند که «تلاش و مجاهدت خود را انجام دادید؛ از این به بعد باید با درس خواندن مسیر جهادتان را ادامه داده و نشان دهید که نه تنها از کار افتاده نشده‌اید بلکه قوی‌تر در جبهه‌ای دیگر حضور فعالی دارید».
بختیاری با بیان اینکه محسن رضایی برای من آرزوی توفیق و پیشرفت کرد، گفت: بار دیگر محسن رضایی تأکید کرد که «امیدوارم در دیدار بعدی شاهد پیشرفت و ارائه مدرک تحصیلی بالاتر شما باشم».
وی با بیان اینکه الگوی من محسن رضایی و کسانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند، اظهار کرد: اگر شهید نمی‌دادیم الان نه جمهوری اسلامی بود و نه مدافعانی که از حرم دفاع کنیم خوشحالیم در کشور مسلمان و هم زبان خودمان زندگی می‌کنیم.
وی در پایان ضمن تشکر ویژه از ایکنای خراسان رضوی عنوان کرد: با تلاش و پیگیری ایکنا بود که یکی از خواسته‌های من محقق شد. برای همکاران پرتلاش این رسانه آرزوی توفیق روز افزون دارم.
همچنین شهربانو محسنی، مادر این جانباز مدافع حرم، در این دیدار خطاب به محسن رضایی عنوان کرده است: فرزندان پسر افغانی که در ایران متولد شده و زندگی می‌کنند، امکان خدمت سربازی در این کشور برایشان فراهم شود زیرا ما سربازی را خدمتی برای اسلام می‌دانیم.
وی که شش فرزند پسر دارد، اظهار کرد: فرزندان اتباع افغانی پس از خدا و ائمه(ع) ملت ایران را دارند؛ ما هیچ امکاناتی نمی‌خواهیم بلکه تنها این تقاضا را داریم که حضور فرزندان ذکورمان در سربازی در کشور ایران محقق شود.
یادآور می‌شود، در پایان این دیدار و پس از گرفتن عکس یادگاری، هدیه‌ای به این جانباز مدافع حرم داده شد.
captcha