برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا در اردبیل
کد خبر: 3540399
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا در اردبیل

گروه اجتماعی: معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری بزرگداشت شهدا در اردبیل خبر داد و گفت: بزرگداشت شهیدان خلبان جدی، خلبان ذاکر و سردار شهید برزگر در 12 آبان‌ماه و بزرگداشت شهیدان اعلمی و دیده‌بان هم در هفت آذر امسال در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

سیدشفیع حسینی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: اطلاعات خیلی از شهدای استان اردبیل از قبیل تاریخ شهادت، تاریخ دفن و حتی محل شهادت در سامانه بصورت صحیح ذکر نشده، بطوریکه در سنگ قبر این شهدا هم اطلاعات درستی از تاریخ شهادت و یا محل شهادت نوشته نشده است.
وی اضافه کرد: ضروری است بنیاد شهید، نیروی انتظامی و نظامی با کمک همدیگر برای بروز رسانی این اطلاعات اقدام کنند چرا که آیندگان از این اطلاعات بعنوان گنجینه بهره خواهند برد.
حسینی نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها بنام شهید را نشانه‌ای از ترویج فرهنگ شهدا دانست و افزود: خیلی از خیابان ها و کوچه ها بنام شهید نام گذاری شده اما تابلو آن نصب نشده است.
وی از برگزرای بزرگداشت شهدا در اردبیل خبر داد و گفت:بزرگداشت شهیدان خلبان جدی ، خلبان ذاکر و سردار شهید برزگر در 12 آبان‌ماه و بزرگداشت شهیدان اعلمی و دیده بان هم در هفت آذر امسال در حسینه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.
حسینی همچنین در خصوص بزرگداشت شهدای منا در اردبیل افزود: یادواره 12 شهید منا در اردبیل با حضور خانواده های این شهدا و مردم ایثارگر و شهید پرور برگزار می‌شود.
معاون اجرایی سپاه استان اردبیل با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در اردبیل افزود: لازم است ستاد آن تشکیل و کمیته‌های اجرایی هم هر چه زودتر مشخص شود.
captcha