آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن در زاهدان
کد خبر: 3540415
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام هفتمین دوره مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی قرآن به روش استاد محسنی از امروز، 3 آبان‌ماه در مؤسسه فجرآفرین زاهدان آغاز شد.

مهدی پورموسوی، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام هفتمین دوره مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی قرآن به روش استاد محسنی از امروز، 3 آبان‌ماه در موئسسه فجرآفرین زاهدان آغاز شد.
مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان اظهار کرد: این دوره با مباحث روش کلاس‌داری کودک، روانشناسی کودک، احکام قرآن، چگونگی آموزش حروف الفبا به روش اشاره و قصه با حضور استاد احمدرضا محسنی مبدع روش آموزش قرآن با اشاره، تصویرسازی و قصه گویی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره، تربیت مربیان توانمند و آشنا به مهارت‌های مختلف آموزش قرآن کریم ویژه خردسالان و کودکان پیش دبستانی است، افزود: مدت زمان برگزاری دوره مقدماتی یک هفته و دوره تکمیلی نیز 4 روز خواهد بود.
پورموسوی با اشاره بر اینکه مهلت ثبت‌نام تا 9 آبان ادامه دارد، افزود: این دوره ویژه عموم بانوان است و متقاضیان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 7 تا 12و عصرها از ساعت 4 تا6:30 به انتهای بزرگمهر 26 مؤسسه فجرآفرین مراجعه کنند.
رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دوره تربیت مربی قرآن به روش نوین از 10 آبان به مدت یک هفته فشرده عصرها، همراه با آموزش ۱۴ کتاب، ارائه لوح فشرده و برپایی کارگاه‌های عملی آغاز می‌شود.
captcha