نتایج جشنواره استانی علامه حلی خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3548400
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

نتایج جشنواره استانی علامه حلی خوزستان اعلام شد

گروه معارف: فراخوان ارسال آثار دومین دوره جشنواره استانی علامه حلی‌ خوزستان اعلام و نتایج اولین جشنواره استانی نیز اعلام شد.

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اعلام نتایج اولین جشنواره استانی علامه حلی(ره) خبر داد.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار در دومین جشنواره استانی از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا نیمه دی‌ماه ادامه خواهد یافت، افزود: این جشنواره ویژه تمام طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران استان است و در 10 گروه و در زمینه‌های اسلامی مقاله‌هایی دریافت خواهد شد.

افضلی با اشاره به اینکه شرط سنی شرکت در این جشنواره حداکثر 40 سال است، افزود: طلاب مدارس علمیه سراسر استان می‌توانند مقالات خود را در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، تفسیر علوم قرآن، اخلاق و تربیت، رجال و درایه، منطق و فلسفه، ادبیات، علوم انسانی مرتبط با دین، کلام و تاریخ اسلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: مقالاتی که حداقل امتیازات لازم را کسب کنند به نهمین دوره از جشنواره سراسری علامه حلی(ره) کشور ارسال خواهند شد.

وی با بیان اینکه نتایج اولین جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان خوزستان نیز اعلام شده است، گفت: در بخش مقالات سطح 1 عبدالله کروشاتی مقام اول را کسب کرد و در بخش مقالات سطح 2 نیز آقای محمدصادق مطیع‌الرسول رتبه اول و مریم صالحی‌زاده رتبه دوم را کسب کردند.

افضلی با اشاره به اینکه در بخش مقالات سطح 3 آقایان مصطفی حصیرباف و علی علوانی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، افزود: آقای علی رادمهر با ارسال دو مقاله در بخش مقالات سطح 4 رتبه‌های اول و دوم را کسب کرد و آقای محمد میرعلایی‌راد نیز رتبه سوم این بخش را کسب کرد.

معاون پژوهش مدارس علمیه استان با اشاره به اینکه در بخش تحقیق پایانی سطح 2 نیز 11 نفر به عنوان نفرات برتر مشخص شدند، گفت: ادیبه سیروس‌نیا، زینب غبیشاوی، لیلا حسین‌پور، الهام بیابانی، مرضیه بهمئی، میثم اسکنداری، مریم مهری، وفا غبیشاوی،‌حسین کمائی، هاجر بیت‌سیاح و کلثوم ناحی‌زاده به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی شدند.

وی گفت: در بخش تحقیق پایانی سطح 3 نیز ابراهیم بیت‌سیاح رتبه اول را کسب کرد و فاضل دغلاوی در بخش کتاب سطح 1 و 2 رتبه اول و اکبر شریفی در بخش کتاب سطح 4 نیز رتبه نخست را کسب کرد.

captcha