کاستی‌های اربعین 95 تا سال آینده مرتفع می‌شود
کد خبر: 3553593
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

کاستی‌های اربعین 95 تا سال آینده مرتفع می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار خرمشهر گفت: مشکلاتی که در اربعین 95 بود در اربعین 94 وجود نداشت، به عبارتی نواقص جدیدی حادث شد که برای رفع آن‌ها می‌کوشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر در مراسم تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران قرارگاه اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی مستقر در چذابه و شلمچه که امروز سه‌شنبه 23 آذر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی یک کمیته مادر است. از درایت و برنامه‌ریزی ستاد عتبات استان، شهرستان و همچنین مواکب و دست‌اندرکاران ستاد اربعین در خرمشهر که مسئولیت کمیته را بر عهده داشتند تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: تمام نواقص و کاستی‌هایی را که امسال در کار وجود داشت دسته‌بندی کردیم تا اربعین سال آینده ان‌شاءالله مرتفع سازیم.

حیاتی گفت: مشکلاتی که در اربعین 95 بود در اربعین 94 وجود نداشت. به عبارتی مشکلات جدیدی حادث شد که آنها را رفع خواهیم کرد و بیان آن از حوصله این جلسه خارج است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه در مرز شلمچه هماهنگی کاملی بین کمیته‌ها و مسئولان وجود داشت، گفت: آنچه باعث شد همه ما خارج از وظایف اداری این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم شور و شوقی است که در دل نسبت به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) داریم.

captcha