برگزاری جلسه قرآن مسجد قبا اهواز با حضور مهدی دغاغله
کد خبر: 3556411
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

برگزاری جلسه قرآن مسجد قبا اهواز با حضور مهدی دغاغله

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجید سعیداوی در خصوص عدم حضور مهدی دغاغله در جلسات قرآنی مسجد قبا اهواز در هفته‌های اخیر گفت: داوری در مسابقات مختلف قرآنی دلیل غیبت وی در این جلسات است و جلسه 8 دی با حضور وی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مهدی دغاغله استاد قرآن کریم، چهارشنبه های هر هفته در جلسات قرآنی که در مسجد قبا اهواز تشکیل می‌شود، حضور دارد و به آموزش مشتاقان می‌پردازد اما در یک ماه گذشته این جلسات بدون حضور وی تشکیل شد موضوعی که برای همه تبدیل به سوال شد.

مجید سعیداوی، مسئول جلسات قرآنی سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه در گفت‌وگو با ایکنای خوزستان گفت: مهدی دغاغله سه جلسه در جلسات قرآنی مسجد قبا حضور نداشت و انور دغاغله به عنوان جانشین وی در جلسات حضور می‌یافت.

وی با بیان اینکه مهدی دغاغله به دلیل داوری در مسابقات قرآنی در مشهد و تهران در جلسات اخیر مسجد قبا سازمان آب و برق حضور نیافته است، افزود: مهدی دغاغله در جلسه قرآنی چهارشنبه 8 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء شرکت خواهد کرد.

سعیداوی گفت: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جلسه جشنواره کرسی‌های تلاوت مجلسی که در 24 آذر برگزار شد، یک ماه پس از آن و در تاریخ 24 دی برگزار می‌شود.

captcha