اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور خوزستان
کد خبر: 3563604
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور خوزستان

گروه معارف: طرح ضیافت اندیشه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با محوریت اخلاق علمی و حرفه‌ای و اصول تعلیم و تربیت اسلامی سطح 2 از 27 تا 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، طرح ضیافت اندیشه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان از 27 تا 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.

این طرح در قالب دوره‌های اخلاق علمی و حرفه‌ای و اصول تعلیم و تربیت اسلامی سطح 2 با تدریس حسین سرو قامت با موضوعاتی همچون فلسفه اخلاق، انواع فرهنگ‌های اخلاقی، فرهنگ اخلاقی اسلامی، نهادینه‌سازی اخلاق و نقش اخلاقی استاد در تربیت دانشجو اجرا می‌شود.

همچنین تناسب وظایف متعلم و متربی با ظرفیت و استعداد آن‌ها و با اهداف، شرایط، امکانات و محدودیت‌ها، پرهیز از سهل‌انگاری و سخت‌گیری در تکلیف، اجرای عدالت در ارزیابی‌ها، پاداش‌ها و تنبیهات و مسامحه و چشم‌پوشی از خطاها به‌ تناسب ظرفیت و موقعیت متعلم و مربی از دیگر عناوین مطرح طی این دوره دانش‌افزایی است.

گفتنی است، هم‌اکنون 2 دوره از دوره‌های مصوب طرح ضیافت اندیشه زیر نظر مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ویژه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه پیام نور استان در حال برگزاری است.

captcha