برگزاری 16 کلاس قرآنی جدید در دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند
کد خبر: 3565684
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

برگزاری 16 کلاس قرآنی جدید در دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: 16 دوره جدید قرآنی در 4 رشته از سوی دارالقرآن امام صادق(ع) اداره آموزش و پرورش در هفته جاری در شهرستان گتوند برگزار می‌شود و 200 قرآن‌آموز در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

مجید جزایری، مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه 16 کلاس قرآنی در این هفته از سوی این دارالقرآن در مناطق مختلف شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: این دوره‌ها در مساجد، مدارس، مدارس شبانه‌روزی و دارالقرآن برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن کریم به قرآن‌آموز آموزش داده می‌شود، افزود: بیش از 200 قرآن‌آموز در این 16 کلاس شرکت خواهند کرد.

جزایری با اشاره به اینکه از شامگاه امروز دوشنبه 4 بهمن‌ماه کارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی این شهرستان آغاز خواهد شد، افزود: این کارگاه‌ها در 11 رشته به قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد.

مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند با بیان اینکه 20 مربی در زمینه آموزش به قرآن‌آموزا در کارگاه‌ها و دوره‌های قرآنی با این دارالقرآن همکاری لازم را دارند، افزود: کارگاه‌ها ویژه دانش‌آموزان نخبه قرآنی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان عشایر نخبه قرآنی در این دارالقرآن خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها در تمام رشته‌ها ویژه پسران و ویژه دختران در رشته احکام برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها از شامگاه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه در این دارالقرآن برگزار خواهد شد. کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان عشایر در 18 جلسه به آن‌ها ارائه خواهد شد.

captcha