جلسه آموزشی تلاوت معنامحور به دلیل آلودگی هوای اهواز لغو شد/ امشب؛ زمان برگزاری اولین جلسه
کد خبر: 3575899
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
با حضور مهدی دغاغله؛

جلسه آموزشی تلاوت معنامحور به دلیل آلودگی هوای اهواز لغو شد/ امشب؛ زمان برگزاری اولین جلسه

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین جلسه دوره تلاوت معنامحور از سوی دارالقرآن امام هادی(ع) اهواز که قرار بود شنبه 30 بهمن‌ماه در این دارالقرآن برگزار شود به دلیل گردوخاک شدید و آلودگی هوا به امروز یکشنبه یکم اسفندماه موکول شد.

حجت‌الاسلام علیرضا جلالی، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مقرر بود که اولین جلسه دوره آموزشی «تلاوت معنامحور» روز گذشته 30 بهمن ماه در این دارالقرآن برگزار شود که به دلیل شدت گردوخاک و آلودگی هوا در اهواز لغو شد. 

وی با بیان اینکه این جلسه شامگاه امروز یکشنبه یکم اسفندماه برگزار خواهد شد، گفت: این جلسه ساعت 19:15 آغاز می‌شود، ادامه داد: این جلسه به صورت هفتگی در روزهای شنبه هر هفته برگزار خواهد شد. حضور برای عموم مردم در این جلسه رایگان است.

جلالی با بیان اینکه مهدی دغاغله این جلسه را مدیریت خواهد کرد، افزود: هدف از برگزاری این دوره با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گرایش قاریان قرآن به مفاهیم قرآن این است که قاریان قرائت‌های قرآن خود را با توجه به مفاهیم آیات به زیبایی قرائت کنند.

captcha