حضور مهدی دغاغله در سومین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن کشور
کد خبر: 3580119
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

حضور مهدی دغاغله در سومین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی دغاغله داور و مدرس بین‌المللی قرآن کریم در سومین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور(مسابقات قرآن وزارت آموزش و پرورش) به عنوان مدرس حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سومین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز استان‌های سراسر کشور در استان زنجان در حال برگزاری است.

مهدی دغاغله داور و مدرس بین‌المللی قرآن کریم به عنوان مدرس در دوره آموزشی رشته صوت و لحن با گرایش معنامحور در این کارگاه حضور دارد.

این کارگاه آموزشی از 10 اسفندماه آغاز شده و امروز جمعه 13 اسفندماه پایان می‌یابد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی کشوری یکسان نمودن روش‌های داوری و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های فردی در داوری مسابقات قرآنی، تربیت کادر داوری مجرب برای مسابقات قرآنی در استان‌ها، ارتقاء سطح علمی، تخصصی و فنی داوران مسابقات قرآنی در سطح استان‌ها وآشنایی و تعمیم روش‌های بدیع وانتقال مهارت‌های ویژه به داوران مسابقات قرآنی در سراسر کشور است.


در این دوره آموزشی 183 داور مسابقات قرآن، عترت و نماز از استان‌های سراسر کشور حضور دارند و در رشته‌های تفسیر، وقف و ابتدا، صوت و لحن برادران، صوت و لحن خواهران، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی آموزش می‌بینند.

captcha