دوره تربیت مربی قرآنی کودک در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3587668
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در دوره تربیت مربی قرآنی کودک که از سوی مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز تدوین شده است، از امروز شنبه، 19 فروردین‌ماه آغاز شده است.

مریم عباسی‌دوست، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز ثبت‌نام جهت شرکت در دوره تربیت مربی کودک این مؤسسه خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این دوره از امروز شنبه 19 فروردین‌ماه در این مؤسسه آغاز شده است، افزود: فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.

عباسی‌دوست، با بیان اینکه عمو روحانی «حجت‌الاسلام فرمانی» استاد این دوره هستند، افزود: در صورت تکمیل ظرفیت، دوره در هفته چهارم فروردین‌ماه برگزار خواهد شد و در غیر این صورت به هفته اول اردیبهشت‌ماه موکول خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز با بیان اینکه این دوره ویژه بانوان تدوین شده است، افزود: در صورت استقبال آقایان از این دوره، دوره دیگری ویژه آقایان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره در مدت یک هفته برگزار خواهد شد، افزود: کلاس‌های این دوره به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. در این دوره قرآن‌آموزان با روش عملی کلاس‌داری قرآنی آشنا خواهند شد. به همین دلیل اگر متقاضیان از مربیان قرآنی مؤسسات و مهدهای قرآنی باشند، بهتر است.

عباسی‌دوست گفت: در صورت مربی نبودن متقاضی دوره آموزش تئوری تربیت مربی قرآنی نیز از سوی مؤسسه برگزار خواهد شد. در پایان این دوره به حاضران در دوره گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

captcha