برگزاری مسابقات حفظ قرآن دانش‌آموزان ابتدایی دزفول در اردیبهشت‌ماه
کد خبر: 3588617
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

برگزاری مسابقات حفظ قرآن دانش‌آموزان ابتدایی دزفول در اردیبهشت‌ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات حفظ قرآن ویژه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی مدارس شهرستان دزفول و روستاهای اطراف آن، اردیبهشت‌ماه به میزبانی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) این شهرستان برگزار می‌شود.

علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه رشته‌های این مسابقات شامل دو رشته حفظ عمومی و حفظ ویژه قرآن کریم(با تعیین اجزاء منتخب) است، افزود: این مسابقات ویژه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی شهرستان و روستاهای اطراف دزفول تدوین شده است.

اسفنده ادامه داد: در روزهای 2 و 4 اردیبهشت‌ماه مسابقات قرآن پسران مقطع ابتدایی شهرستان دزفول و روستاهای اطراف آن برگزار خواهد شد. این دانش‌آموزان در رشته حفظ عمومی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) دزفول با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر در رشته حفظ ویژه در روزهای 9 و 11 اردیبهشت‌ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی مدارس شهرستان دزفول و روستاهای اطراف آن در این روزها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی گفت: مرحله نهایی این مسابقات 13 اردیبهشت‌ماه با حضور نفرات برتر این مسابقات به میزبانی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد.

captcha