دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3589965
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به‌همت مؤسسه جنت‌الماوی؛

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی جنت‌الماوی گفت: دوره 6 ماهه تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

سمیه سلیمی، مدیر موسسه قرآنی جنت‌الماوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم توسط این موسسه و در شعبه فرهنگی قرآنی باقرالعلوم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان گفت: علاقه‌مندان تا 23 اردیبهشت ماه و قبل از آغاز رسمی کلاس‌ها می‌توانند برای حضور در این دوره ثبت نام کنند.

سلیمی در خصوص شرایط مقدماتی حضور در این دوره تاکید کرد: داشتن مدرک دیپلم به بالا و آشنایی مقدماتی با علوم قرآنی شرط اولیه برای حضور در این دوره است.

مدیر موسسه قرآنی جنت‌الماوی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای این دوره و ثبت نام از علاقه‌مندان اواخر سال 95 صورت گرفت که 120 نفر برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم که توسط این موسسه برگزار می‌شود شامل یک دوره سه ماهه به عنوان پیش‌نیاز و یک دوره سه ماهه تکمیلی است.

سلیمی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33335380 تماس بگیرند.

captcha