لزوم ارائه فرم کلاس‌های قرآنی تابستان مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3602214
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
پرتوی عنوان کرد:

لزوم ارائه فرم کلاس‌های قرآنی تابستان مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: مدیرانِ مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان لازم است فرم اطلاعات کلاس‌های قرآن تابستانی خود را تا روز چهارم خردادماه جاری در اختیار کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی هر شهرستان قرار دهند.

مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی تابستانی اداره امور قرآنی در رشته‌های مختلف از جمله روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ، احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر، مفاهیم و کلاس‌های ویژه کودکان برگزار می‌شود، ادامه داد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی که از طرف اداره امور قرآنی استان مجوز دارند مجری طرح‌های آموزشی اداره امور قرانی بوده و این کلاس‌ها را برگزار می‌کنند.
پرتوی ضمن اشاره به اینکه در سطح استان مراکز قرآنی متعددی فعالیت دارند که  زیر نظر اداره امور قرآنی استان هستند اظهار کرد: در این مراکز قرآنی کلاس‌های ویژه خواهران و برادران در رده‌های سنی متعدد با توجه به نیاز مخاطبان برگزار می‌شود.
وی گفت: در همین راستا  امسال نیز طبق دو سال گذشته اداره امور قرآنی  در نظر دارد جهت دسترسی و آشنایی عموم مردم قرآن دوست به محل برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه تابستان از طریق کارشناسان شهرستان‌های 9 گانه اطلاعات را جمع‌آوری و از طریق دفترچه‌ای در اختیار مردم قرار دهد.
مهدی پرتوی عنوان کرد: مدیرانِ مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان لازم است فرم اطلاعات کلاس‌های قرآن تابستانی خود را طبق جدول زیر تکمیل نموده و تا مورخه چهارم خردادماه جاری در اختیار کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی هر شهرستان قرار دهند.
فرم مربوطه به شرح ذیل است:

لزوم ارائه فرم کلاس‌های قرآنی تابستان مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال و بختیاری
captcha