تدفین 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام‌نور اهواز/ طراحی سه‌بعدی و جانمایی مقبره
کد خبر: 3603685
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

تدفین 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام‌نور اهواز/ طراحی سه‌بعدی و جانمایی مقبره

گروه فرهنگی: طی نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با کمیته جستجوی مفقودین و همچنین تکمیل کار طراحی سه‌بعدی و جانمایی مقبره، با تأیید این کمیته دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور اهواز دفن می‌شوند.

مهدی یگانه‌زاده، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: از سال 93 طی نامه‌نگاری‌های بسیار با سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین درخواست تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور اهواز ارائه داده شد.

وی بیان کرد: تدفین شهید در دانشگاه دارای شرایطی همچون برخورداری دانشگاه از زمین ملکی، تعداد بالای دانشجویان و فضای مناسب تدفین شهید است که همه این شرایط را دانشگاه پیام نور اهواز دارا است. در هفته گذشته هم سردار باقرزاده با حضور در دانشگاه پیام نور اهواز از محل تدفین شهدا بازدید کرد و مورد تایید وی قرار گرفت.

یگانه‌زاده با بیان اینکه نقشه سه‌بعدی مقبره شهدا طراحی شده و مکان تدفین هم جانمایی شده است، افزود: بر اساس جانمایی صورت گرفته پیکر پاک شهدا در کنار ساختمان دفاع مقدس دانشگاه پیام نور اهواز به خاک سپرده می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان عنوان کرد: براساس آنچه که از سوی کمیته جستجوی مفقودین بیان شده، شهدا تا مهرماه جاری در دانشگاه تدفین خواهند شد تا فضای دانشگاه برای دانشجویان نوورود مهیا باشد.

captcha