اجرای طرح مشارکتی حمایت از جلسات قرآن محلی
کد خبر: 3618505
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

اجرای طرح مشارکتی حمایت از جلسات قرآن محلی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: از جلسات قرآن محلی به صورت مشارکتی در سراسر استان حمایت می‌شود.

مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح حمایت از جلسات قرآن محلی برای دومین سال متوالی در سراسر استان ابراز کرد: در راستای این طرح جلسات قرآن محلی که متقاضی قرآن و رحل هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان و ارائه مدارک لازم در این طرح ثبت نام و از این طرح حمایتی استفاده کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: با توجه به کم شدن اعتبارات سازمان، این طرح در سال جاری به صورت مشارکتی اجرا و 50 درصد از نیازمندی‌های جلسات قرآنی از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تأمین خواهد شد.
رمضانی در تشریح این طرح اضافه کرد: جلسات قرآنی که دارای شناسنامه هستند با مراجعه به ادارات شهرستان 50 درصد مبلغ نیازمندی خود در تهیه قرآن و رحل را به حساب سازمان تبلیغات واریز و 50 درصد باقی مانده توسط سازمان تأمین و قرآن و رحل تهیه و تحویل جلسات قرآنی می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر هدیه قرآن با رحل، 11 هزار تومان است که 5 هزار 500 تومان از این مبلغ توسط خود جلسات قرآن و بقیه آن توسط اداره‌کل تبلیغات تأمین خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در پایان درخصوص این طرح از طریق ادارات شهرستان به جلسات قرآنی انجام شده است، اظهار کرد: اولویت این طرح حمایتی با جلسات قرآنی مناطق محروم استان و حاشیه شهر مشهد است.
captcha