آغاز مجدد فعالیت فرهنگسرای شهید مدرس دزفول
کد خبر: 3620219
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

آغاز مجدد فعالیت فرهنگسرای شهید مدرس دزفول

گروه فرهنگی: فرهنگسرای شهید مدرس دزفول با واگذاری به بخش خصوصی فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح منطقه آغاز کرده است.

مسلم دیناروند، مسئول فرهنگی اجتماعی فرهنگسرای شهید مدرس شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز مجدد فعالیت این فرهنگسرا خبر داد و گفت: فرهنگسرای مدرس پس از واگذاری به بخش خصوصی فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح منطقه آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی جدید، دوره‌هایی که در گذشته برگزار می‌شد و برای مردم منطقه مفید بودند، مجدد برگزار می‌شوند و برنامه‌های جدید دیگری نیز بر اساس نیازهای جوانان منطقه در بخش‌های مختلف فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

دیناروند گفت: با توجه به اینکه کوی مدرس از مناطق حاشیه شهر دزفول است، با رویکرد جدید و هماهنگی با بهزیستی تلاش کردیم همزمان با ارائه آموزش‌های هنری ویژه بانوان، زمینه ایجاد درآمد و بازار کار را نیز برای آنها فراهم آوریم. دوره‌های آموزشی این فرهنگسرا در بخش‌های فرهنگی، هنری و قرآن و معارف دین برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی فرهنگسرای شهید مدرس گفت: در حال حاضر فرهنگسرای کوی مدرس دزفول تحت نظارت مهندس کیارسی فعالیت می‌کند.

یادآور می‌شود، فرهنگسرای شهید مدرس دزفول در اسفند سال 90 در شهرستان دزفول افتتاح شد.

captcha