فعالیت 5 هزار نفر در خانه‌های قرآن کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3620594
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

فعالیت 5 هزار نفر در خانه‌های قرآن کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 5 هزار نفر در خانه‌های قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 تیرماه در حاشیه‌ مراسم تجلیل از 30 نفر متولی و مدیر مؤسسه خانه‌های قرآنی، بیان کرد:  700 خانه قرآن در سطح استان راه‌اندازی شد.
وی افزود: پنج هزار نفر در خانه‌های قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین خانه‌های قرآن را در کشور دارد، تصریح کرد: یک یازدهم خانه‌های قرآن کشور در استان کهگیلویه بویراحمد تشکیل شده و فعال هستند.
حجت‌الاسلام برازش با اشاره به اینکه بیشتر خانه‌های قرآن در این استان با مشارکت بانوان تاسیس و دایر می‌شوند اضافه کرد: در این کلاس‌ها از افراد خردسال و بزرگ‌سال که تحصیلات عالی، بیسواد یا سواد پایینی دارند در حال فراگیری قرآن هستند.
captcha