آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی قرآنی در اهواز
کد خبر: 3621536
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی قرآنی در اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز دوره‌های تربیت مربی قرآنی برای آقایان و بانوان برگزار می‌کند.

مریم عباسی‌دوست، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از خوزستان، اعلام کرد: از برنامه‌های این مؤسسه قرآنی در مردادماه برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های روخوانی، تجوید، حفظ قرآن، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه و آموزش قرآن کودک است.

وی اظهار کرد: این دوره که جهت آموزش آقایان و بانوان پیش بینی شده است، از پنج‌شنبه 12 مردادماه آغاز شده و در قالب کارگاه‌های 3 و 5 روزه برگزار خواهد شد.

این فعال قرآنی عنوان کرد: فرآیند نام‌نویسی از متقاضیان از چهارشنبه 28 تیرماه آغاز شد ه است و تا پنج‌شنبه 5 مردادماه ادامه دارد. پس از ثبت‌نام، متقاضیان در آزمون ورودی دوره تربیت مربی شرکت می‌کنند و در صورت کسب امتیاز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز با بیان اینکه ظرفیت هر یک از این کارگاه‌ها 30 نفر تعیین شده است، اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف تأمین نیروی انسانی موردنیاز مؤسسات قرآنی سطح کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

گفتنی است، نام نویسی در این دوره‌ها در دو نوبت ساعات 13- 7:30 و 20:30- 17:30 به دو صورت از طریق تماس با شماره 09390472880 و 35546996 و یا مراجعه حضوری به نشانی اهواز، چهارراه آبادان، خیابان مهربند، جنب تراشکاری تک پلاک 101، انجام می‌شود.

captcha