ضرورت تولید محتوای تخصصی در ایکنا/ سردبیر ایکنا خوزستان معارفه شد
کد خبر: 3624645
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

ضرورت تولید محتوای تخصصی در ایکنا/ سردبیر ایکنا خوزستان معارفه شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه ایکنا یک خبرگزاری تخصصی است و محتوای آن هم باید تخصصی و برای قشر خاص خود باشد، گفت: این خبرگزاری نباید به سمتی برود که برای افزایش مخاطبان خود به تولید محتوای غیر مرتبط بپردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان امروز 8 مرداد با حضور سید علیرضا علوی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، محمدامین صالحی‌نژاد سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و خبرنگاران دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا برگزار شد.

سیدعلیرضا علوی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این مراسم اظهار کرد: فرهنگ خوبی که در جهاد دانشگاهی خوزستان حاکم است این است که چنانچه کسی مسئولیتی در جهاد داشته باشد بی ارج و قرب نرود و همچنین از کسی که به تازگی برای تصدی سمتی می‌آید اعلام حمایت کند.

علوی در این مراسم سیما محسنی و زهرا ایزدخواستی را به عنوان سردبیران جدید خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا معرفی کرد و ضمن قدردانی از مریم جویدراوی و مرضیه باقری سردبیران  سابق ایکنا و ایسنا برای هر دو آرزوی موفقیت کرد و گفت: رمز موفقیت ایسنا همواره شادابی و جوانی آن بوده است که باید آن را حفظ کنید.

وی با بیان اینکه ارتباط خبرگزاری‌ها با مجموعه‌های دیگر جهاد دانشگاهی باید خوب باشد، تأکید کرد: فضای دوستی و رفاقتی که در خبرگزاری‌ها حاکم است حفظ کنید و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنید. ایکنا و ایسنا هر دو متعلق به جهاد دانشگاهی خوزستان هستند و باید از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های دو خبرگزاری استفاده کنید.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: مجموعه خبرگزاری‌ها باید دروازه ورود نیروهای متخصص به جهاد دانشگاهی باشد. ما چیزهای زیادی در ایکنا و ایسنا یاد گرفتیم و امیدوارم این فضا برای شما خبرنگاران هم فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد خبرگزاری ایکنا به عنوان خبرگزاری قرآن کریم گفت: ایکنا یک خبرگزاری تخصصی است و محتوای آن هم باید تخصصی و برای قشر خاص خود باشد. این خبرگزاری نباید به سمتی برود که برای افزایش مخاطبان خود به تولید محتوای غیر مرتبط بپردازد، افزایش کمی اخبار با سیاست ایکنا همخوانی ندارد.

علوی با بیان اینکه جوّ خوبی بر خبرگزاری ایکنا در استان خوزستان حاکم است، گفت: از زحمات خانم مریم جویدراوی سردبیر سابق ایکنای خوزستان سپاسگزاری و برای او آروزی موفقیت می‌کنیم و برای خانم سیما محسنی نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم ایکنای خوزستان بتواند گروه جوانی را به مجموعه خود اضافه کند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مریم جویدراوی تقدیر و سیما محسنی به عنوان سردبیر خبرگزاری ایکنای خوزستان معارفه شد.

captcha