بحث دعاخوانی یکی از پارامترهای نوپا در مسابقات اوقاف است
کد خبر: 3628821
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

بحث دعاخوانی یکی از پارامترهای نوپا در مسابقات اوقاف است

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور رشته دعاخوانی مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کرمانشاه گفت: بحث دعا و دعاخوانی یکی از پارامترهای نوپا و جدید است که در مسابقات قرائت قرآن و حفظ گنجانده شده و لذا هنوز چارچوب خود را پیدا نکرده و تبلیغاتی برای جذب نیروهای مستعد در این زمینه هنوز اتفاق نیافتاده است.

حجت‌الاسلام حمیدرضا گودرزی، داور رشته دعاخوانی در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: بحث دعا و دعاخوانی یکی از پارامترهای نوپا و تازه در مسابقات اوقاف است که در مسابقات قرائت قرآن و حفظ گنجانده شده و لذا چارچوب خاص خود را پیدا نکرده است.
وی افزود: تبلیغات برای جذب نیروهای مستعد در این زمینه هنوز اتفاق نیافتاده است و سازمان اوقاف باید از فضاهای موجودی که در اختیار دارد برای تبلیغ و ترویج فرهنگ جلیل دعاخوانی استفاده کند.
داور رشته دعاخوانی مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات دعاخوانی در این دوره در دو بخش «صحیفه سجادیه، دعای مکارم اخلاق(دعای شماره 20) و دعای توبه(دعای شماره 31)» برگزار شد.
حجت‌الاسلام گودرزی تصریح کرد: متسابقین در این دوره از مسابقات بخش‌هایی از دو دعای یاد شده را به شکل قرعه انتخاب و قرائت کردند.
وی درپایان اظهار کرد: رقابت‌ها در رشته دعاخوانی در استان کرمانشاه نزدیک بود به جزء دو شرکت‌کننده که در سطح عالی بودند.   

captcha