رشته دعاخوانی گامی برای کاهش مظلومیت برخی ادعیه است
کد خبر: 3629934
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
شرکت کننده رشته دعاخوانی مسابقات اوقاف:

رشته دعاخوانی گامی برای کاهش مظلومیت برخی ادعیه است

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت کننده در رشته دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم با بیان اینکه ادعیه صحیفه سجادیه خیلی مظلوم است گفت: برگزاری این رشته در مسابقات قرآن گامی در جهت کاهش مظلومیت برخی دعاها است.

محمد باوی، شرکت کننده در رشته دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: صحیفه سجادیه خیلی در جامعه مظلوم است ولی در برخی دوره‌های برگزاری مسابقه دعاخوانی، برخی ادعیه این کتاب شریف انتخاب شده که گامی در کاستن از مظلومیت آن است.
وی با تقدیر از این اقدام بیان کرد: من برای اولین بار است که در مسابقات دعاخوانی حضور دارم و هم از فضای معنوی محل مسابقات لذت بردم و هم از اینکه توانسته‌ام از طریق این مسابقات بیشتر با دعاهای این کتاب شریف آشنا شوم احساس مسرت و خوشحالی می‌کنم.
این دعاخوان عنوان کرد: در این دوره از مسابقات در استان، دعاهای 21 و 30 صحیفه سجادیه مورد آزمون قرار گرفت و لحن‌های خوبی را از شرکت کنندگان شنیدیم.
وی صحیح خوانی دعا و رعایت لحن متناسب با مضمون را در دعاخوانی مهم دانست و افزود: مسابقات می تواند روند دعاخوانی در کشور را ارتقاء بخشد. 
چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم از 17 تا 20 مردادماه با حضور 300 زن و مرد متسابق در رشته های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سیدعلی قم برگزار شد.
captcha