یادواره شهدای آزاده استان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3630648
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
در آستانه 26 مردادماه؛

یادواره شهدای آزاده استان زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادواره شهدای آزاده استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، 26 مردادماه سال 1369 آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بود و هر سال این روز در تقویم کشور یادآور رشادت‌های این قشر از جامعه در دوران دفاع مقدس است.

در همین راستا، ساعت 22 امشب سه‌شنبه 24 مردادماه یادواره شهدای آزاده استان زنجان در مسجد حضرت ولی عصر(عج) در کوچه باشگاه زنجان برگزار می‌‍شود.

یکی از برنامه‌های این یادواره، خاطره‌گویی آزاده سرافزار ابوالفضل محمدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان زنجان خواهد بود.

در همین راستا علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور آزادگان، رزمندگان، همسران، فرزندان شهدا عملیاتی می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام موثر و تاثیرگذار برای مقابله با برخی مسائل مهم روز از جمله آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: با روایت جان‌فشانی‌های و مفاهیم ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و آزادگان، زمینه ادامه این راه فراهم می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه برای رسیدن به اهداف خود باید به دنبال تحقق عمل و فکر جهادی باشد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار شهادت تنها معطوف به فضای جنگ نیست بلکه ایثار امروزه نمود اجتماعی گرفته است و در سایر عرصه‌ها نیاز به حضور فعال دارد.

captcha