شهادت، پاداش معامله با خداست
کد خبر: 3632442
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

شهادت، پاداش معامله با خداست

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت با بیان اینکه شهادت پاداش معامله با خداست، گفت: شهدا با نثار عمر و جان خود هم در دنیای فانی و هم در دنیای باقی روزی خود را از خداوند دریافت می كنند و این پاداش معامله با خدای بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از روابط عمومی اوقاف، حجت الاسلام والمسلمین كریمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت در مراسم گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی که در نمازخانه اداره كل اوقاف گیلان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا برنده های دنیای فانی هستند كه با خداوند خود معامله كردند.

وی افزود: تمام نعمت هایی كه خداوند به انسان بخشیده قابل ذخیره سازی است، حتی همین نفس کشیدن، ولی تنها نعمتی که اینچنین قابلیتی ندارد فقط نعمت عمر انسان است که با تولد شروع و تا پایان آن كه خداوند مقدر كرده باید هزینه و خرج شود.

حجت الاسلام كریمی گفت: این نعمت عمر دو خریدار دارد، یکی خداوند بزرگ دومی هم دنیای فانی که این موضوع بستگی به ما دارد تا به كدامیک بفروشیم. خداوند نفس و اموال ما را می خرد و در ازای این به ما بهشت پاداش می دهد، در معامله دوم دنیای فانی نیز همه آنچه در این دنیا همانند ثروت، شهرت و... بصورت موقت به ما می دهد و زمان مرگ همه آنچه داده بود را می گیرد همانند همه انسان ها كه بعد از مرگ فقط با یک كفن به دنیای باقی سفر می كنند.

وی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برندگان این دنیای فانی بودند که معامله ای بزرگ با خدای خود کردند و معامله با خدا یعنی از جان خود که عزیزترین وگرانبهاترین نعمت در دنیاست بگذری و شهداء این کار بزرگ را انجام دادند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت با بیان اینکه شهادت پاداش معامله با خداست، گفت: شهدا با نثار عمر و جان خود هم در دنیای فانی و هم در دنیای باقی روزی خود را از خداوند دریافت می كنند و این پاداش معامله با خدای بزرگ است.
captcha