آخرین وضعیت کاروان استان مرکزی در دومین روز مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3637684
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

آخرین وضعیت کاروان استان مرکزی در دومین روز مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در ارومیه در حال برگزاری است، کاروان اعزامی استان مرکزی نیز تاکنون شانس کسب رتبه در رشته دعاخوانی را از دست داده و در رشته تفسیر نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، رضا جیریایی شراهی، نماینده استان مرکزی و متسابق رشته تفسیر در مرحله سراسری چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی که امروز برگزار می‌شود راه یافت. 
براساس این گزارش؛ رضا جیریایی شراهی شرکت کننده رشته تفسیر از استان مرکزی امروز، 12 شهریور در مرحله نیمه نهایی رقابت می‌کند.  
ابراهیم احمدی در رشته دعاخوانی روز گذشته با کسب امتیاز 100 در بخش کتبی خوش درخشید اما نتوانست رتبه اول تا پنجم را به خود اختصاص دهد. حمیدرضا محمودی متسابق رشته اذان روز گذشته در بخش کتبی امتیاز 80 را کسب کرد و صبح امروز برای اجرای برنامه به محل برگزاری مسابقات اعزام شده است. روح‌الله جیریایی نماینده استان در رشته حفظ موضوعی عصر امروز به رقابت می‌پردازد. مهدی میرزایی نیز در رشته حفظ موضوعی امروز به کاروان استان پیوست. 
روح‌الله جیریایی، سرپرست اولین کاروان اعزامی استان مرکزی به مسابقات قران اوقاف، به خبرنگار ایکنا گفت: متسابقان رشته حفظ موضوعی عصر امروز، 12 شهریور در مرحله مقدماتی با هم رقابت می‌کنند.
captcha